モントリオール在住の凌の色々。
Posted by ryo
 
[スポンサー広告
a piece of spring。

お久し振りです。



mimosa



先週は春休みだったのですが滅多にないくらいの酷い風邪(多分インフルだけど、医者に行かなかったので診断が下りてない)で1週間寝込み、まだ体力が弱っていたものの今週はどうにか仕事をこなすことだけを考え乗り越え、気付いたら3月も半ば。いつの間にか雪国のモントリオールにも春が来ていたようです。少しずつ日が長くなってきました。先週の日曜日から夏時間が始まったよ。まだ時々雪がちらつくのにね(笑) 



今日は3か月振りに髪を切り、ミモザを買って帰宅。ようやくブログ記事が書けるくらいの体力が回復したので(チョコ星人は私の風邪を5日ずれてもらってしまったらしく、今もぐだぐだな毎日を過ごしておりますが・・・)、またぼちぼちこちらでも顔を出したいと思います。単焦点からズームレンズに換えて、モントリオールの春を撮りに行かなきゃ。 



Hi, there. I was sick for a week during my spring break (I think I had a flu) and I barely made it to work this week. Finally, I am feeling better enough to come back to my blog. Gee... That was a long one. Today I had a heavily-needed haircut and bought mimosa flowers just to feel the spring around the corner in this winterland. It still snows occasionally, but the summer time has started! Crazy! :D I guess I have to go out more to take photos now.


Posted by ryo
comments:0   trackback:0
[EVERYDAY
comments



Thank you! Please make sure your comment is not 100% alphabet :-)
Please note that your comment will not show until it is approved.

コメントありがとうございます♪ 
コメントは承認されるまで表示されませんのでご了承下さい。















 

trackback URL
http://midwinternightsdream.blog133.fc2.com/tb.php/581-997fe4e2
trackbacks
